Tenis
Wytypuj wynik
Społeczność
Komentarz
Udostępnij
Śledź nas

Wideo - Kiedy sędzia błędnie przerwał mecz między Alcarazem a Draperem

Wideo - Kiedy sędzia błędnie przerwał mecz między Alcarazem a Draperem
© AFP
Arthur Millot
le 16/03/2025 à 13h34
1 min to read

Jack Draper awansował do finału Indian Wells, pokonując Carlosa Alcaraza w trzech setach (6-1, 0-6, 6-4). W finale w niedzielę zmierzy się z Duńczykiem Holgerem Runem.

Choć mecz przebiegał normalnie przez pierwsze dwa sety, decyzja sędziowska ożywiła początek trzeciego. Przy wyniku 1-1 i 15-15 na serwisie Hiszpana, sędzia przerwał punkt.

Alcaraz próbował amortyzować, a Draper odpowiedział. Jednak Mohamed Lahyani, sędzia główny, przerwał punkt. Szwed uznał, że piłka odbiła się dwa razy, zanim została uderzona przez Brytyjczyka.

Po dwóch przeglądach, sędzia ostatecznie przyznał punkt Draperowi, ponieważ piłka uderzona następnie przez Alcaraza wylądowała poza kortem.

Dernière modification le 16/03/2025 à 17h49
Indian Wells
USA Indian Wells
Drabinka
Draper J • 13
Alcaraz C • 2
6
0
6
1
6
4
Carlos Alcaraz
1e, 12050 points
Jack Draper
10e, 2990 points
Rune H • 12
Draper J • 13
2
2
6
6
Komentarze
Wyślij
Règles à respecter
Avatar
Społeczność
2a

Stan4654

2a

Martin Damm son and Martin Damm father information are mixed

3a

Iga