Tenis
5
Wytypuj wynik
Społeczność
Komentarz
Udostępnij
Śledź nas

United Cup: błąd sędziowski na linii Siegemund-Gao Xinyu?

United Cup: błąd sędziowski na linii Siegemund-Gao Xinyu?
Adrien Guyot
le 30/12/2024 à 13h43
1 min to read

Mecz Pucharu Narodów pomiędzy Niemcami a Chinami jest decydujący. Zwycięzca oficjalnie zakwalifikuje się do ćwierćfinału.

Po zwycięstwie Alexandra Zvereva nad Zhangiem Zhizhenem (2-6, 6-0, 6-2), przechodzimy do meczu pomiędzy Laurą Siegemund i Gao Xinyu.

Publicité

Faworytką jest Niemka, ale należy uważać na Chinkę, która kilka dni temu pokonała Beatriz Haddad Maia w meczu z Brazylią.

Na początku drugiego seta, po tym jak Gao Xinyu wygrała pierwszego 6-1, Siegemund otrzymała kontrowersyjny punkt.

Po doskonałym głębokim powrocie, 36-latek podszedł do siatki, aby zamknąć punkt, ale Chińczyk zdołał podnieść piłkę.

Piłka otarła się o rakietę Siegemunda, po czym wyszła poza boisko.

Punkt został przyznany Niemce, ale jeśli oglądasz w zwolnionym tempie, Laura Siegemund wydaje się lekko dotykać piłki rakietą.

Przy wyniku 40-30 na korzyść Gao przy jej podaniu, sędzia ogłosił remis.

Po chwili wahania i niezrozumienia ze strony Chinki, gra była kontynuowana, a Niemka wzięła serwis przeciwniczki w swoje ręce, przełamując 3 gemy do 0 i wygrywając drugiego seta.

Ostatecznie ostatnie słowo należało do Gao Xinyu (6-1, 3-6, 6-3). O awansie do ćwierćfinału zadecyduje decydujący mecz debla mieszanego.

Dernière modification le 30/12/2024 à 13h56
Laura Siegemund
46e, 1214 points
Xinyu Gao
165e, 436 points
Gao X
Siegemund L
6
3
6
1
6
3
Komentarze
Wyślij
Règles à respecter
Avatar
Społeczność
2a

Stan4654

2a

Martin Damm son and Martin Damm father information are mixed

3a

Iga